Küsimused ja Vastused

Broneeringud

Kas ma saan oma lennubroneeringut tühistada?
Kõik lennupiletid on seotud tingimuste ja piirangutega, millega te nõustute ostmise ajal. Paljud piletid (enimostetud – soodushinnaga piletid) ei ole tagastatavad ja neid ei saa tulevikus enam kasutada. Tähelepanu! Te ei saa on-line´s broneeringut tühistada. Palume Teil helistada telefonitoe numbrile (+372) 53409113 / 8803063. Kontrollige, et Teil oleks käepärast Teie broneeringunumber (6 kohaline)!

Lennufirma on minu broneeringutes muudatusi teinud. Kuidas toimida?
Kui lennufirma poolt tehtud muudatused on Teile vastuvõetavad, järgige lihtsalt uut reisikirjeldust. Kui aga muudatused pole Teile vastuvõetavad, saate Te enamjaolt pileti tagastada ilma trahvideta või pöörduda lennufirma poole mõne muu lahenduse leidmiseks. Tähelepanu! Kui Te olete juba muudatuse aktsepteerinud, on järgnevad Teie  poolt soovitud muudatused lisatasude ja/või trahvide eest.

Kuidas ma teada saan, et mu broneering on kinnitatud?
Oma on-line´s tehtud broneeringu kinnitust ja värskeimat infot saate igal ajal vaadata lingist “Check my trip”, mis asub Lendama veebilehe
paremas servas. Broneerimise ajal saadetakse Teile e-postiga broneeringu kinnitus Teie poolt sisestatud e-posti aadressile. See kinnitus sisaldab Teie reisikirjeldust ja –detaile.

Kas ma pean enne väljalendu oma broneeringu üle kinnitama?
Broneeringut pole vaja üle kinnitada, kui on tegemist lühemate lendudega. Osad lennufirmad nõuavad reisijatelt, et nad helistaksid ja kinnitaksid oma lennu 24-72 tundi enne väljalendu, enamasti mandritevaheliste lendude puhul. Me soovitame kindlasti oma reisikirjeldus üle kontrollida lingil www.checkmytrip.com, et olla teadlik kõikidest võimalikest muudatustest, mida lennufirma võib olla rakendanud peale seda, kui Te oma broneeringu tegite (nt. Lennuplaani muutus jms).

Kui kaua on broneering kehtiv ja mis teha, kui ma soovin seda tühistada?
Kui inimene broneerib pileti, saab ta e-postiga kinnituse, milles on märgitud maksetähtaeg ja see, kui kaua broneering on kehtiv. Tavaliselt pole see aeg pikem kui 72 tundi peale broneeringu tegemist. Kui Te soovite seda tühistada, ei pea Te tegema mitte midagi, kuna broneering annulleerub automaatselt, kui see pole maksetähtajaks välja ostetud.

Mis on E-pilet?
E-pilet on spetsiaalne piletivorm, mida füüsiliselt ei väljastata. Elektroonilise pileti kätte saamisel ei trükita välja piletit, peale makse sooritamist saabub e-pilet Teie e-posti aadressile. Lennujaamas lennule registreerimisel esitate oma passi ja e-pileti (välja prinditud versioon Teie e-maili aadressile saadetud e-piletist), mille alusel väljastatakse Teile reisidokument (lennupilet). Kui Te meie süsteemist lendu otsides näete lennupakkumise kõrval E-tähte, väljastatakse sellele lennule ainult e-pileteid.

Mida teha, kui ma tegin kirjavea kliendi perekonnanimes?
Esmatähtis on võtta ühendust Lendama´ga telefonil (+372) 53409113 / 8803063 ning paluda viga parandada.


Maksed ja kohaletoimetamine

Kas ma saan oma broneeringu välja ostmiseks kasutada rohkem kui ühte krediitkaarti?
Broneeringu välja ostmiseks saab kasutada ainult ühte krediitkaarti. Kui mitu reisijat soovib broneerida lennupiletid täpselt samadeks kuupäevadeks ja kellaaegadeks ning maksta erinevate kaartidega, tuleb igaühel teha eraldi broneering.
 
Miks ei paku süsteem võimalust maksta arvega, kuigi seal on kirjas, et aktsepteeritakse ühe makseviisina ka arvet?
Meie süsteemis on defineeritud, et pangaülekanne võtab aega 2 tööpäeva. See tähendab, et kui Te teete broneeringu reedel esmaspäeva õhtuseks lennuks, pakutakse Teile ainult kahte makseviisi – sularaha või krediitkaardiga.

Kas ma saan broneerida pileti teisele isikule nii, et ma ise pole reisija?
Jah, Te saate broneerida pileteid teistele isikutele, kelle ees- ja perekonnanimi on ära näidatud reisija andmetes, kuid ära tuleb täita osa nimega “krediitkaardi omaniku kontaktandmed”.

Kuidas ma saan kontrollida, kas Te olete mu raha kätte saanud?
Kui Teie makse on jõudnud meie arvele, saadame Teile samal päeval elektroonilise lennupileti e-maili aadressile.

Ma leidsin Teie süsteemist nädal tagasi mulle sobiva lennu, kuid nüüd on
selle hind 100 eur kallim. Miks?
Jah, hinnad meie süsteemis muutuvad pidevalt. Mida vähem on aega lennu väljumiseni, seda kõrgem on hind. Lisaks on lennukis kõik istmed klassifitseeritud odavamateks ja kallimateks. Seega, mida kauem Te lennu broneerimisega ootate, seda kõrgem on pileti hind. Seetõttu on mõtekas pilet koheselt ära broneerida ning selle eest tasuda.

Kui palju maksab pileti kohale toimetamine?
Me ei paku kohale toimetamist väljaspoole Eestit, väljaarvatud e-piletid.
 
Kuidas ja millal ma oma lennupiletid kätte saan?
Elektrooniline lennupilet saadetakse Teie e-maili aadressile, mis on märgitud broneeringusse, koheselt, kui arve on meie pangakontole laekunud.  Kui tasute pileti eest kontoris sularahas, saate ka pileti kätte koheselt.
 
Kas Te võtate teenustasu?
Teenustasu 1 pileti kohta on 13 EUR/ 26 EUR sõltuvalt, kas on tegemist otselennuga või ümberistumisega lennuga. Lennupileti muutmise ja tühistamise kohta kehtib teenustasu 15 EUR pluss lennufirmapoolsed tasud vastava toimingu eest. Lisapagasi, lemmiklooma või muude erisoovide lisamine broneeringule 4,05 EUR pluss lennufirmapoolsed tasud vastava toimingu eest.
KLM Royal Dutch Airlines Finnair LOT Polish Airlines Aeroflot
AafrikaAasia EuroopaKariibi mere Lähis-Ida Lõuna-Ameerika Okeaania Põhja-Ameerika